مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک تهیه کننده انواع محصولات موجود در بازار ترکیه با بیش از سال ها تجربه و بکارگیری نیروهای متخصص و دارند دفتر در کشور ترکیه و ارسال به شیوه پرواز مستقیم و بدون هیچ گونه با کمترین هزینه تمامی سفارشات شما را دریافت میکنیم

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید از ترندیول ترکیه

Trendyol بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک کشور ترکیه و همچنین با ارزش ترین پلتفرم تحول صنعت دیجیتال در کشور ترکیه شناخته می شود. در این سال ها شهرت این سایت سبب شده است به عنوان یکی از  خبرسازترین شرکت های امروزی در جهان معرفی بشود. اگر هنوز با این شرکت آشنا نشده اید، توصیه می کنیم که مقاله خرید از ترندیول ترکیه را مطالعه بفرمایید و مطالب جالبی را درباره این سایت بدانید.

معرفی سایت ترندیول (trendyol)

ترکیه به دلیل داشتن محصولات متنوع و با کیفیت بخصوص در صنعت پوشاک که در تمام دنیا شناخته شده می باشد ، در این سال ها تلاش کرده است در صنعت تکنولوژی و اینترنت هم سطح خودش را به در تراز جهانی نزدیک بکند. اخیراً با پیشرفت هایی که در صنعت اینترنت و شبکه های اجتماعی داشته است توانسته است خودش را به عنوان یکی از شرکت های تراز اول دنیا در عرصه اینترنت و فضای مجازی تبدیل و معرفی بکند.

بطور کلی سایت trendyol  یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور ترکیه است که از سال ۲۰۱۰ کار خود را شروع کرده و محصولات متنوع ای بصورت اینترنتی برای فروش ارائه میدهد، که در این بین انواع پوشاک و لباس های متنوع نیز برای فروش در فروشگاه اینترنتی خود ارائه داده است. سایت trendyol   یکی از پربازدید ترین سایت های فروشگاهی برای پلتفرم های موبایل در ترکیه است که بیش از 20 میلیون کاربر دارد و ماهیانه 1000 میلیون بازدید کننده که بصورت آنلاین تمامی محصولات پوشاک را در گوشی و یا از طریق وب سایت این شرکت مشاهده میکنند.

ترندیول در حال حاضر بزرگترین وب سایت رسمی خرید صنعت پوشاک و سایر محصولات نیاز هر فرد در کشور ترکیه محسوب می شود.در این شرکت بیش از 2000 نیرو در بخش های مشغول به کار می باشد که این میزان بصورت غیر مستقیم یک عدد بسیار بیشتر می باشد.

در سال 2018 این سایت توسط شرکت بزرگ علی بابا سرمایه بسیار زیادی را برای نو سازی و بروز رسانی و ارتقا زیرساخت های سایت خود دریافت کرد که این دریافتی به عنوان بزرگترین سایت جذب سرمایه برای کسب و کار در ترکیه شناخته می شود.

همانطور که می‌دانید کشور ترکیه جزو شناخته شده‌ترین تولیدکننده‌های عمده لباس و سایر محصولات نساجی درخاورمیانه می باشد. که می‌توان در این باره به انواع برندهای مطرح در کشور ترکیه اشاره کرد. سایت ترندیول با حراجی های استثنایی خود از محصولات تمامی برندهای موجود در کشور ترکیه توانسته جایگاه نخست سایت‌های حراجی این کشور را کسب کند.

چه محصولاتی می توان از این سایت خریداری کرد

سایت ترندیول بخش های متنوعی را برای فروش محصولاتش خودش قرار داده است مانند بخش پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه ، وسایل خانه ، وسایل الکتریکی، آرایشی بهداشتی و … را دارد که می‌توان به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام بدهید . جالب است بدانید. سایت ترندیول سالانه بیش از 250 میلیون محصول را به دست مشتریانش می‌رساند.

علت با ارزش بودن خرید از سایت ترندیول

علاوه بر مزیت های بسیار زیادی که این سایت در زمینه IT و رابط کاربری در سایت و یا در اپلیکیشن موبایل خود پیاده کرده است به گونه ای که در بین دیگر سایت های ترکیه ای رتبه 8 را دارد و همچنین این سایت رتبه 166 را در بین تمام سایت های دیگر بصورت جهانی را داراست. داشتن اعتبار بسیار بالایی که این سایت در کشور ترکیه دارد شما به راحتی می توانید یک خرید مطمئن از این سایت داشته باشید. شاید بهترین و مهم ترین مزیتی که این سایت در بین مردم ترکیه دارد قیمت ها و آفرهای ویژه ای که برای تمام محصولاتش می گذارد سبب جذابیت این سایت شده است به گونه ای که در بیشتر مواقع این تخفیفات به حدی می باشد که سایت مرجع خود اون برند این میزان تخفیف را برای محصولات خودش ارائه نمی دهد و همین موضوع سبب اهمیت و ارزش گذاشتن برای این سایت و خرید محصولات خود از این سایت می باشد.

چه برندهایی در این سایت عرضه میشود

تمامی برندهای مطرح در کشور ترکیه بخصوص در شهر استانبول در همه زمینه هایی که در قسمت بالا به آن اشاره شده عرضه می شود برای مثال برندهای معروف پوشاک ترکیه همچون ال سی وایکیکی، ماوی ، برشکا ، کوتون، زارا ، دفاکتو، مانگو ، ساتین، پنتی ، دسا و … و همینطور برندهای معروف جهانی مثل پوما ، نایک ، آدیداس ، سالومون و … را در سایت ترندیول به راحتی می توانید پیدا و خرید از ترندیول ترکیه داشته باشید.

شما علاوه بر تمامی برند های ورزشی و اکسسوری‌های پوشاک می توانید انواع برندهای ساعت ، عینک ، لوازم مکانیکی ، برندهای معروف آشپرخانه و … به راحتی یک خرید از ترندیول ترکیه داشته باشید.

مهم ترین ایرادی که این سایت برای کاربران غیر ترک دارد این است که زبان سایت بصورت ترکی می باشد و شما کافی است با استفاده از یک افزونه Google Translate به راحتی زبان سایت را به فارسی و یا انگلیسی تغییر بدهید.

نحوه سفارش از این سایت Trendyol

متاسفانه سایت ترندیول امکان ارسال سفارش به ایران را ندارد و شما برای سفارش حتما باید آدرسی در کشور ترکیه توی قسمت ثبت سفارش وارد بکنید و نکته بعدی باید با استفاده از عابربانک های جهانی مانند مسترکارت بصورت آنلاین خرید خودتان را به سرانجام برسانید. داشتن این شرایط ممکن است برای همه افراد مقدور نباشد ولی ما در مرکز خرید از ترکیه متین ترک به راحتی می توانیم هر سفارشی که از این سایت دارید درخواست بکنید و با استفاده از افراد ما در ترکیه محصول خودتان را در ایران تحویل بگیرید.

خرید ترندیول از ترکیه

خرید کفش ترندیول از ترکیه

خرید لباس ترندیول از ترکیه

خرید پوشاک ترندیول از ترکیه

خرید کفش ورزشی ترندیول از ترکیه

خرید عطر ترندیول از ترکیه

خرید ساعت ترندیول از ترکیه

خرید Trendyol از ترکیه

خرید ساعت Trendyol از ترکیه

خرید کفش Trendyol از ترکیه

خرید لباس Trendyol از ترکیه

خرید پوشاک Trendyol از ترکیه

خرید ترندیول از ترکیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی