مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک تهیه کننده انواع محصولات موجود در بازار ترکیه با بیش از سال ها تجربه و بکارگیری نیروهای متخصص و دارند دفتر در کشور ترکیه و ارسال به شیوه پرواز مستقیم و بدون هیچ گونه با کمترین هزینه تمامی سفارشات شما را دریافت میکنیم

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید از آمازون ترکیه

سایت Amazon.com یک شرکت فناوری چندملیتی آمریکایی است که بر تجارت الکترونیک، محاسبات ابری، تبلیغات آنلاین، جریان دیجیتال و هوش مصنوعی تمرکز دارد. از آن به عنوان «یکی از اثرگذارترین کسب و کارهای اقتصادی و فرهنگی در جهان» یاد می شود و یکی از با ارزش ترین برندهای جهان هم به حساب می آید آمازون یکی از پنج شرکت بزرگ فناوری اطلاعات آمریکا در کنار آلفابت، اپل، متا و مایکروسافت است.

معرفی سایت آمازون (amazon)

در سال 1994 بود که جف بزوس موسس آمازون این شرکت را در گاراژ نه چندان بزرگ خود آغاز کرد. در آن زمان، این تجارت هنوز “کادابرا” نام داشت. بزوس تنها پس از اینکه وکیلی نام تجاری اصلی را به عنوان «کاداور» اشتباه شنیده بود، آن را به «آمازون» تغییر داد. در مقاله خرید از آمازون ترکیه قصد داریم مطالبی در خصوص موسس این برند و پیشرفت های این شرکت آمریکایی مطالبی را برای شما بیان بکنیم.

بطور کلی جف بزوس پیش از بنیان‌گذاری آمازون به‌عنوان نایب رئیس در شرکت D. E. Shaw & Co کار می‌کرد. او در سال ۱۹۹۴ شغلش را با وجود نصیحت‌های رئیس شرکت، پدر و مادرش ترک کرد و به سیاتل رفت تا روی پروژه‌ی کسب‌و‌کار خود کار کند. او معتقد بود که تلاش کردن برای راه‌اندازی یک استارتاپ و شکست خوردن در آن بسیار بهتر از این است که انسان هیچ کاری انجام ندهد و چند وقت بعد از این موضوع پشیمان شود.

جف بزوس نهایتا شرکت خودش را در ۵ جولای ۱۹۹۴ با نام Cadabra ثبت کرد. او یک سال بعد و زمانی که یک وکیل نام شرکت را به اشتباه Cadaver به معنای «جسد» تلفظ کرده بود، نام آن را به آمازون تغییر داد. جف بزوس در سپتامبر ۱۹۹۴ آدرس اینترنتی Relentless.com به معنای «بی‌رحم» را خریداری کرد و قصد داشت تا فروشگاه آنلاین خود را با این آدرس اینترنتی عمومی کند. اما دوستانش به او گفتند که این نام کمی شیطانی به نظر می‌رسد و بهتر است که نام آن را تغییر دهد. جف بزوس برای انتخاب یک نام مناسب برای شرکت خود که با حرف A آغاز شود به جستجو در فرهنگ لغت پرداخت و تحت تأثیر نام آمازون قرار گرفت. زیرا از جنگل‌های آمازون به‌عنوان مکانی عجیب‌و‌غریب و متفاوت نام برده شده است و این دقیقاً همان توصیفی بود که جف بزوس از آینده‌ی کسب‌و‌کار خود داشت. رود آمازون بزرگ‌ترین رود جهان است و او نیز تصمیم داشت تا کسب‌و‌کار خودش را تبدیل به بزرگ‌ترین فروشگاه دنیا کند. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است: «هیچ‌ چیزی در مدل کسب‌و‌کار ما وجود ندارد که قابل کپی کردن نباشد. همان‌طور که صدها رستوران بعد از مک‌دونالد و با کپی کردن ایده‌ی آن راه‌اندازی شد. اما این شرکت همچنان دارای درآمد میلیون دلاری است. نام برند یکی از مهم‌ترین عوامل در ماندگاری یک برند است و اهمیت آن در دنیای آنلاین بسیار بیشتر از اهمیت آن در دنیای واقعی است.» بنابراین نام سایت به Amazon.com تغییر پیدا کرد و در سال ۱۹۹۵ و با این نام فعالیت آنلاین خود را آغاز کرد. جالب است بدانید که آدرس Relentless.com همچنان به نام جف بزوس است و اگر آن را در مرورگر خود باز کنید به صفحه‌ی اصلی سایت آمازون هدایت خواهید شد.

Amazon.com در ابتدا به عنوان یک کتابفروشی آنلاین شروع به کار کرد. اولین کتابی که در ژوئیه 1995 فروخت، «مفاهیم سیال و تشابه‌های خلاقانه داگلاس هافستادتر: مدل‌های رایانه‌ای مکانیسم‌های بنیادی فکر» بود. چند ماه پس از این ماجرا بزوس راه اندازی شرکت خود را بصورت عمومی معرفی کرد.

از سال ۲۰۰۰ لوگوی رسمی آن یک پیکان بوده که از حرف a تا z کشیده شده و به شکل یک لبخند و به نماد رضایت مشتریان از خرید خود است. نام آمازون از حرف A شروع می‌شود و در آن حرف Z هم وجود دارد، از آنجا که فهرست‌های کتاب در ابتدا در این سایت بر اساس حروف الفبا مرتب شده بودند، این قابلیت وجود داشت که در یک بازی گرافیکی، وجود داشتن و مرتب شدن کتاب از حرف A‌ تا Z، در یک لوگو نشان داده شود. لوگوی فعلی آمازون طوری طراحی که شده که لبخندی از a تا z را به ذهن متدابر کند و مفهوم اش این است که شرکت قادر است هر چیزی (از a تا z) را به دست هر کسی در هر نقطه ای از دنیا برساند. طرح تجاری آمازون در زمان شروع کمی غیرعادی اما زیرکانه بود. جف بزوس در اینباره می گوید: طرح تجاری آمازون برای اولین بار زمانی به ذهنش رسید که با همسر خود از نیویورک به سمت سیاتل در حال رانندگی بود.

Amazon.com از یک استارت‌آپ گاراژی که کتاب‌های سفارش پستی را میفروخت به سرعت رشد کرده و به بازارهای مختلف نفوذ کرد. دوازده سال پیش، آمازون یک سرویس اشتراک پولی به نام آمازون پرایم راه‌اندازی کرد تا به کاربران امکان پخش موسیقی و ویدیوها را با هزینه ماهانه یا سالانه در اختیار آنها قرار می داد. این سرویس همچنین به اعضا امکان می داد از ارسال رایگان لذت ببرند.

طرح اولیه‌ی راه‌اندازی کسب‌و‌کار آمازون غیر معمول بود و آن‌ها انتظار نداشتند که در ۴ یا ۵ سال اول راه‌اندازی به سوددهی برسند. همین روند آهسته‌ی سوددهی منجر به نارضایتی سهام‌داران این شرکت و عدم اطمینان آن‌ها به ادامه‌ی بقای این شرکت در درازمدت شد. با آغاز قرن ۲۱ و ترکیدن حباب بازار سهام‌های اینترنتی بسیاری از شرکت‌های فعال در این زمینه با شکست مواجه شدند؛ اما شرکت آمازون از این بحران نجات پیدا کرد و نقش آن در بازار آنلاین پررنگ‌تر از گذشته شد. مجله‌ی تایم در سال ۱۹۹۹ جف بزوس را به‌عنوان مرد سال انتخاب کرد و این شرکت را عامل موفقیت و محبوبیت خرید آنلاین دانست. پیشرفت جف بزوس به جایی رسید که در سال های متمادی جز ثروتمندترین فرد در جهان شناخته می شد و بعد از کناره گیری از این شرکت بخشی از درامد خودش را از دست داد و باز با این حال در حال حاضر جز 10 تا فرد ثروتمند در جهان شناخته می شود.

در تاریخچه شرکت آمازون عنوان شده است که کمتر از دو سال از آغاز فعالیت آمازون گذشته بود که سهام این شرکت در بازار بورس آمریکا عرضه شد. از دیگر عواملی که در رشد این شرکت بسیار مؤثر بودند؛ همکاری با سایر وب‌سایت‌ها از ابتدای سال 1996 میلادی بود. همکاری آمازون با وب‌سایت‌ها به این صورت بود که این وب‌سایت‌ها قادر بودند به صورت مستقل تبلیغات محصولشان را در سایت خود قرار دهند و مشتری را برای تهیه‌ی آن محصول، به سایت آمازون ارجاع دهند و 3 تا 8 درصد کمیسیون سفارش مشتری به وب‌سایت تعلق داشت.

جف بزوس در ۵ آگوست سال ۲۰۱۳ با خریدن روزنامه‌ی واشنگتن پست و تمام نشریات متعلق به آن به قیمت ۲۵۰ میلیون دلار در صدر اخبار سراسر دنیا قرار گرفت. بعد از این موضوع این روزنامه به پیشرفت سریع خود ادامه داد و رشد ۳ برابری در فروش تعداد نسخه‌های خود داشت.

جف بزوس در سال ۲۰۱۳ و با معرفی راه جدیدی به نام Amazon Prime Air برای تحویل بسته‌های آمازون بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت. در این روش برای تحویل بسته‌ها از ربات‌های کنترل از راه دور استفاده می‌شود و قرار هست بسته‌ها در عرض ۳۰ دقیقه به مشتری تحویل داده شود. این ماشین‌ها قادرند بسته‌هایی تا وزن ۵ پوند (حدود ۲/۲ کیلوگرم) را تا ۱۰ مایل (حدود ۱۶ کیلومتر) با خود حمل کنند. او معتقد است که می‌تواند طی ۴ تا ۵ سال آینده این ایده را کاملاً عملی کند.

نکته بسیار جالب در مورد شرکت آمازون این است که مساحت انبارهای کالای شرکت آمازون در مجموع بیش از ۷۰۰ برابر مساحت مدیسن اسکوئر گاردن و ۱۰,۰۰۰ برابر مساحت استخرهای شنای هر المپیک است.سال گذشته، وقتی سایت آمازون برای ۴۹ دقیقه از دسترس خارج شد زیانی معادل ۵٫۷ میلیون دلار به این شرکت وارد شد.

تعداد کارمندان تمام‌وقت شرکت آمازون در سال ۲۰۱۱ حدود ۳۰ هزار نفر اعلام شد و در آخر سال ۲۰۱۶ به ۱۸۰ هزار نفر رسید. تعداد کل کارمندان تمام‌وقت و پاره‌وقت این شرکت در دنیا به ۳۰۶ هزار و ۸۰۰ نفر می‌رسد. آمازون همچنان به فکر گسترش دادن زیرساخت‌های خود است. این شرکت در چند سال اخیر دستگاه‌های پخش تلویزیون، بلندگوهای هوشمند مجهز به دستیار صوتی الکسا و تلفن‌های هوشمند خودش را به بازار عرضه کرده است. البته تلفن‌های هوشمند آمازون با موفقیت چندانی همراه نبوده‌اند؛ اما به گفته‌ی جف بزوس تیم سخت‌افزاری آن‌ها در حال کار کردن روی این موضوع هستند و به‌زودی خبرهای جدیدی در این رابطه منتشر خواهد شد. درواقع رشد شرکت آمازون تنها به تجارت الکترونیکی آن محدود نمی‌شود. خدمات رایانش ابری این شرکت حدود ۸ میلیارد دلار برای آن‌ها درآمد داشته است و در آینده نیز شاهد اختراعات و ارائه‌ی سرویس‌های جدیدی از طرف این شرکت خواهیم بود.

شرکت آمازون توانست در این سال ها دفاتر متعدد و گوناگونی در اقصا نقاط دنیا افتتاح بکند. این دفاتر که در ابتدا از شهرهای آمریکا تاسیس و توسعه پیدا کرد و اکنون به تمام کشورهای اروپایی از جمله انگلیس ، آلمان ، ترکیه و … و کشورهای آسیایی و استرالیایی دفاتر متعددی را تاسیس و راه اندازی کرد. خرید از هریک از این دفاتر به مثابه خرید از خود کشور آمریکا می باشد. متاسفانه به دلیل تحریم هایی که بر کشور ایران حاکم است شرکت آمازون دفتری در کشور کشور ایران ندارد و شما برای خرید از این سایت جهانی مجبور هستید به یکی دفاتر این شرکت در کشورهای منطقه از جمله کشور امارات و یا ترکیه خریداری بکنید. ما در سایت متین ترک این قابلیت را داریم هر کالایی که در سایت آمازون انتخاب کرده باشید با نازل ترین قیمت از کشور ترکیه تا درب منزل برای شما خریداری بکنیم. خرید از آمازون ترکیه همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای خریداری از محصولات این سایت می باشد.

آمازون با این حجم از موفقیت و توسعه باز هم دست از تلاش برنداشته و در حال گسترش زیرساخت‌ها برای توسعه‌ی فعالیت خود است. و در آخر مقاله‌ی خرید از آمازون ترکیه را با جمله‌ای از جف بزوس به اتمام می‌رسانیم؛ او در یکی از مصاحبه‌هاش گفته است: « شرکت‌هایی که به‌دنبال تجربه کردن چیزهای جدید نیستند و با آغوش باز از شکست‌ها استقبال نمی‌کنند درنهایت در یک موقعیت ناامید کننده قرار خواهند گرفت».

خرید از ترکیه

خرید آمازون از ترکیه

خرید کفش از آمازون ترکیه

خرید لباس از آمازون ترکیه

خرید لوازم الکتریکی از آمازون ترکیه

خرید عطر از آمازون ترکیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی