مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک تهیه کننده انواع محصولات موجود در بازار ترکیه با بیش از سال ها تجربه و بکارگیری نیروهای متخصص و دارند دفتر در کشور ترکیه و ارسال به شیوه پرواز مستقیم و بدون هیچ گونه با کمترین هزینه تمامی سفارشات شما را دریافت میکنیم

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید پوما از ترکیه

PUMA در سال 1948 در هرتسوگن‌آوراخ آلمان تأسیس شد، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان کفش، پوشاک و لوازم جانبی Sport Life style در جهان مشهور می باشد. گروه PUMA مالک برندهای PUMA، Cobra Golf و Tretorn است. این شرکت محصولات خود را در بیش از 120 کشور جهان توزیع می کند و بیش از 9000 کارمند در سراسر جهان دارد. پوما همیشه متعهد به بکارگیری از خلاقیت و بهره گیری از بروزترین تکنولوژی دنیا و همچنین وفادار به مشتریان می باشد.

معرفی برند پوما (PUMA)

این سازمان همیشه متعهد می باشد که با بکار گیری از خلاقیت و بهره گیری از بروزترین تکنولوژی دنیا و همچنین وفادار بودن به اصل انصاف و انجام دادن یکسری اقدامات لازم که به تولیدات محصولات ورزشی با کیفیت در جهان کمک می کند پایدار می باشد. امتیازات فراوان و محبوبیتی که این برند در بین مردم دارد مجموعه سایت متین ترک را راغب کرد سامانه خرید پوما از ترکیه را راه اندازی بکند.

در طول سال‌ها، PUMA به چهار اصل خود وفادار مانده است: قیمت، ورزش، نوآوری در فناوری و طراحی. این برند در طول این سال ها همیشه برروی به وجود آوردن طراح های زیبا و متمایز و همچنین تاثیرگذاری برروی ورزش با استفاده از بروز ترین تکنولوژی روز دنیا معروف می باشد.

PUMA ورزش را به عنوان یک اصل در طول زندگی می شناسد. فلسفه‌ای که بر روی تناسب اندام، تندرستی و صرفاً داشتن یک زندگی فعال و اکتیو تأکید دارد. از آنجایی که ورزش برای افراد مختلف می تواند جنبه های متفاوتی داشته باشد اما برای PUMA همیشه بعنوان یک اصل اساسی در اساس نامه سازمانی خود قرار دارد و سعی کرده است در طول این سال ها در تمام جنبه های ورزشی در سبک های مختلف بطور تخصصی و جدی فعالیت داشته باشد این همان چیزی هستش پوما از آن به عنوان “سبک زندگی ورزشی” یاد می کند.

همانطور که گفتیم شرکت پوما در سال ۱۹۲۴ در یکی از شهرهای کشور آلمان به نام کارخانه کفش‌سازی برادران داسلر توسط آدولف و رودلف داسلر راه‌اندازی شد که در سال ۱۹۴۸ تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتند. پس از این جدایی، آدولف آدیداس و رودلف پوما را تأسیس کرد و نام آن را در ابتدا «رودا» گذاشت که از حروف نخست نام و نام خانوادگیش – «رو» و «دا» – گرفته شده بود، اما پس از مدتی و در سال ۱۹۴۸ نام شرکت خود را به پوما تغییر داد.

پس از جدا شدن از یکدیگر آدیداس و پوما رقابت بسیار تنگاتنگی باهم داشتند و تا پایان عمر متاسفانه این دو برادر با هم آشتی نکردند تا اینکه از دنیا رفتند ولی در یک گورستان دفن شدند.

پوما در سال ۱۹۸۶ وارد بازار سهام کشور آلمان شد و از آن پس در فهرست بورس‌های فرانکفورت و مونیخ قرار گرفت. در مه ۱۹۸۹، آرمین داسلر، پسر رودلف، و جرد داسلر با فروش ۷۲ درصد از سهام خود در پوما به شرکت سوئیسی کوسا لیبرمن موافقت کردند. در آوریل ۲۰۰۷، شرکت فرانسوی کرینگ خرید ۲۷ درصد از سهام پوما را اعلام کرد که مسیر این شرکت برای خرید کامل پوما را هموار می‌کرد. از آن سال، کرینگ ۶۲٫۱ درصد از سهام پوما را خریداری کرد اما به رغم مالکیت عمده سهام، پوما همچنان بعنوان یک شرکت مستقل باقی‌مانده‌است.

پوما اکنون حامی بسیاری از تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی در سراسر جهان است و حامی مالی ورزشکاران سرشناسی مطرحی در طول این سال ها بوده است.این حمایت فقط معطوف به ورزشکاران فوتبال نیست و در همه رشته های ورزشی این حمایت را از خود نشان داده است برای مثال پوما حامی مالی اوسین بولت، دونده جامائیکایی و سریع‌ترین مرد جهان، نیز محسوب می شود.

شرکت پوما در سال 1993 درحالیکه در سن سی سالگی خودش به سر می بورد یوخن زیتز به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منصوب شد. Zeitz رهبری و مسئولیت اصلی بازسازی و جهانی کردن برند PUMA را بر عهده گرفت، که در آن زمان با مشکلات مالی مواجه بود. Zeitz موفق شد PUMA را از یک برند ارزان قیمت به یک شرکت موفق ورزشی در تراز یک شرکت ورزشی ممتاز و یکی از 3 برند برتر در صنعت محصولات ورزشی تبدیل بکند. در سال 2007، گروه لوکس فرانسوی PPR، یکی از برترین شرکت های مد و خرده فروشی جهان، بیش از 60 درصد از سهام PUMA را تصاحب کرد. با حمایت PPR، PUMA قصد دارد موقعیت خود را به عنوان شرکت پیشرو در بازار سبک زندگی ورزشی با تمرکز مداوم بر رشد پایدار بلندمدت تقویت کند.

هلدینگ پوما در طول این سال ها به عنوان یک تامین کننده بزرگ در تمام بخش های ورزشی تبدیل شده است و به عنوان یکی از چند برند مطرح جهان در طول این سال ها شناخته شده است و می توان جایگاه منحصربه فردی برای آن در نظر گرفت. خرید پوما از ترکیه همیشه جز اصلی ترین نوع کالاهایی می باشد که هر فردی تمایل دارد از این برند خوب جهانی خریداری بکند.

کمپانی پوما محصولات بسیار متنوعی در زمینه سبک های مختلف ورزشی دارد ولی اولین و مهم ترین چیزی که در ذهن مخاطب درج می شود کفش های پوما می باشد هلدینگ پوما برای تولید کفش هایش از تکنولوژی منحصری استفاده می کند و کفش هایش بسیار سبک ، راحت و پرسرعت اند.

این کفش ها به گونه ای طراحی شده اند که به پاها امکان تنفس می دهند؛ علاوه بر این، این کفش ها به شکلی ساخته می شوند که از اصطکاک یا لغزندگی به دور باشند و شخص را از هر حادثه ای محافظت کنند.

خرید پوما از ترکیه یکی از پرفروش ترین بخش های سایت متین ترک می باشد علت اصلی آن کیفیت بالا ، تکنولوژی پیشرفته ، راحتی و قیمت مناسب آن می باشد.

خرید پوما از ترکیه

خرید کفش پوما از ترکیه

خرید کفش ورزشی پوما از ترکیه

خرید لباس ورزشی پوما از ترکیه

خرید puma از ترکیه

خرید کفش puma از ترکیه

خرید کفش ورزشی puma از ترکیه

خرید لباس ورزشی puma از ترکیه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی