مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک تهیه کننده انواع محصولات موجود در بازار ترکیه با بیش از سال ها تجربه و بکارگیری نیروهای متخصص و دارند دفتر در کشور ترکیه و ارسال به شیوه پرواز مستقیم و بدون هیچ گونه با کمترین هزینه تمامی سفارشات شما را دریافت میکنیم

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید برشکا از ترکیه

برشکا (به اسپانیایی: [ˈbeɾʃka, ˈbeɾska]) یک شرکت تولید کننده لباس بصورت خرده فروشی در سال 1998 در کشور اسپانیا تاسیس شد. این برند بخشی از گروه اسپانیایی ایندیتکس (که همچنین مالک برندهای Zara، Massimo Dutti، Pull&Bear، Oysho، Uterqüe، Stradivarius و Zara Home) است. این شرکت در آوریل 1998 به عنوان یک فروشگاه جدید و مفهوم مد با هدف بازار جوان ایجاد شد. اکنون بیش از 1000 فروشگاه در 71 کشور در سراسر جهان به کار خودش ادامه می دهد.

معرفی برند برشکا (Bershka)

فروش انجام شده از برشکا 10 درصد از گروه ایندیتکس را تشکیل می دهد. در 6 سپتامبر 2011، این شرکت در کنار برندهای خواهر خود وارد بازار آنلاین در کشورهای فرانسه، آلمان، یونان، لهستان، ایتالیا، ایرلند، هلند، پرتغال، اسپانیا، چین، لتونی، بریتانیا، صربستان، مقدونیه شمالی ، ترکیه و غیره شد. خرید برشکا از ترکیه بخاطر داشتن نمایندگی هایی در سطح شهر استانبول بشدت مقرون به صرفه می باشد.

بکار گیری از فناوری در شرکت برشکا باعث تصویر جدیدی از این برند ایجاد کرده است. این شرکت به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا لباس های خودشان را به صورت دیجیتالی امتحان کنند و ترکیب رنگی برتن خودشان را ببینند.

علاوه بر این برشکا با استفاده از مواد بازیافتی و همچنین با بهره گیری از یک سیستم انرژی کارآمد خط تولید خودشان را طراحی و راه اندازی کرده اند. هدف اصلی ایندیتکس این است که برند برشکا به تدریج در تمام مکان های سراسر جهان گسترش پیدا بکند.

برشکا طرفدار محیط زیسته و اصلا یکی از شعارهای معروف این برند حافظت از محیط زیست می باشد.چون برشکا توی تولید کفش و اکسسوری ها از پلاستیک های تجزیه پذیر استفاده میکند و همیشه مشتریان خودش رو به حفظ محیط زیست تشویق میکند. برشکا علاوه بر طراحی خاصی و منحصر بفردی که در تولید پوشاک داره نمایندگی های فروش با طراحی و دیزاین های منحصر بفردی که تو چیدمان فروشگاه بکار میبره باعث میشه تصویر خوب و ماندگاری تو ذهن مشتریای این برند ساخته بشود.

ایندیتکس تا سال 2020 با 17 درصد رشد در فروش ، سال خودش را به پایان رساند و به درآمد 9.421 میلیون دلاری رسید. در همین دوره فروش برشکا 15 درصد افزایش یافت و به 839 میلیون یورو در سال رسید.

آنچه در آوریل 1998 به عنوان شرکت چند ملیتی اسپانیایی آغاز به کار کرد، امروز یک برند مد قدرتمند با بیش از هزار فروشگاه در هفتاد و یک کشور دنیا مشغول به فعالیت می باشد. فروش برشکا ده درصد از گروه مادر را تشکیل می دهد. این برند دارای تیمی از متخصصان است که کار آنها مشاهده جدیدترین روندها و بازسازی آنها به سبک های مدرن برای مردان، زنان و نوجوانان در اسرع وقت است. این فروشگاه ها فضاهای جداگانه ای برای خطوط تولید مختلف خود دارند – Bershka، BSK و Man. برشکا بر روی جین، لباس شب و لباس راحتی برای زنان تمرکز دارد در حالی که BSK دارای جین، لباس ورزشی و لباس راحتی برای نوجوانان است.

تیم طراحان مشغول به کار در Bershka از 60 متخصص تشکیل می شود، که به طور مداوم نیازها ، خواسته های مصرف کنندگان را ارزیابی می کنند و سالانه بیش از 4000 محصول مختلف را برای فروش در فروشگاه ها ارائه می دهند. برند Bershka  هم اکنون یکی از برند های مطرح در کشور ترکیه محسوب می شود خرید برشکا از ترکیه همیشه جز گزینه های مقرون به صرفه برای خرید این برند از خارج ایران می باشد بخصوص اینکه این برند در ایران هیچ شعبه ای ندارد و خرید از این برند همیشه مقرون به صرفه می باشد. این برند دستخوش عرضه محصولاتی همچون کیف و کفش، پوشاک و عینک و … در تمام دنیا می باشد. برند برشکا در ابتدا از یک کسب و کار کوچک شروع به فعالیت کرد و پس از گذشت چند سال فروشگاه ها و نمایندگی های رسمی خود را در سر تا سر جهان مستقر نمود. در این روز ها خرید های آنلاین از تفریحات جذاب و مفرح محسوب می شود و شما همچنین به راحتی می توانید آن ها را درب منزل تحویل بگیرید. اگر قصد دارید محصولات برشکا را بصورت خرید برشکا از ترکیه داشته باشید ما به شما پیشنهاد خرید از سایت متین ترک را به شما می دهیم.

خرید برشکا از ترکیه

خرید لباس برشکا از ترکیه

خرید پوشاک برشکا از ترکیه

خرید لباس ارزان برشکا از ترکیه

خرید لباس مردانه برشکا از ترکیه

خرید لباس زنانه برشکا از ترکیه

خرید پوشاک Bershka از ترکیه

خرید Bershka از ترکیه

خرید پیراهن Bershka از ترکیه

 

 

خرید از ترکیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی