مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه متین ترک

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک ” ، تهیه کننده و تامین کلیه پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری و … فروشگاه های اینترنتی ترکیه در داخل کشور

مرکز تخصصی خرید از ترکیه ” متین ترک تهیه کننده انواع محصولات موجود در بازار ترکیه با بیش از سال ها تجربه و بکارگیری نیروهای متخصص و دارند دفتر در کشور ترکیه و ارسال به شیوه پرواز مستقیم و بدون هیچ گونه با کمترین هزینه تمامی سفارشات شما را دریافت میکنیم

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید زارا از ترکیه

زارا یک برند اسپانیایی است که در سال ۱۹۴۱ توسط آمانسیو اورتگا در کشور اسپانیا تاسیس شد. برند زارا در واقع یکی از اصلی ترین برندهای گروه ایندیتکس است که در معرفی آنها باید بگوییم این گروه یک سری فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که شامل برندهای دیگری مانند ماکسیم دیوتی، برشکا و… هم می‌شوند. نام برند زارا در ابتدا برگرفته از فیلم زوربا به همین نام انتخاب شده بود ولی از شانس بد اورتگا، در نزدیکی او فروشگاهی به همین نام وجود داشت و با مراجعه به صاحب آن فروشگاه آنها مجبور به تغییر نام شدند، اما بخاطر اینکه قالب سردر مغازه را سفارش داده بودند در نهایت زارا انتخاب شد.

معرفی برند زارا (ZARA)

درباره موسس Zara آقای آمانسیو اورتگا

آمانسیو اورتگا که اکنون یک میلیاردر و بازرگان است، در سال ۱۹۳۶ در اسپانیا متولد شد. او به خاطر شغل پدرش که یک کارگر راه‌آهن بود، در سن ۱۴ سالگی مجبور شد مدرسه را ترک کرده و به کرونا برود. خیلی زود یک کار در مغازه لباس فروشی زنانه پیدا کرد و در سال ۱۹۷۲ موفق به افتتاح یک فروشگاه لباس زیر زنانه فروشی شد. اما این آغاز راه پیشرفت او بوده و در سال ۱۹۷۵ توانست به همراه همسر خود اولین شعبه فروشگاه زارا را افتتاح کند. شاید باورش سخت باشد اما او بعنوان ششمین فرد ثروتمند جهان شناخته شده و بیش از ۷۰ میلیارد دلار دارایی دارد.

این شرکت در زمینه مد تخصص ویژه ای دارد و محصولات آنها شامل لباس، تیشرت، کفش، شلوار ، و عطر می باشد. این برند یکی از بزرگترین خرده فروشان پوشاک در جهان به شمار می رود که شامل برندهای زیر مجموعه ای مانند Bershka و Massimo Dutti و … نیز می باشند. از سال 2022، زارا بیش از 20 مجموعه برند لباس در سال را مدیریت می کند که هر کدام از آنها دارای برند های مطرح و نام آشنایی در جهان به شمار می رود.

این شرکت بیش از 2220 فروشگاه در 88 کشور جهان از جمله اسپانیا ، آمریکا ، ایتالیا ، انگلیس ، ترکیه و … حضور بسیار فعالی دارد. خرید زارا از ترکیه همیشه یکی از بهترین خریدهایی هستش که هر شخصی که طرفدار مد و کیفیت عالی در صنعت پوشاک باشد حتما این برند را بعنوان یکی از گزینه های خود انتخاب میکند. Zara همیشه به عنوان پیشگام در صنعت پوشاک و مد در دنیا حضور بسیار فعال و تاثیر گذاری دارد. شبکه توزیع این برند در دنیا بسیار منحصر به فرد و شناخته شده و بسیار پاسخگو و و پیشرفته می باشد.

تمامی فروشگاه های زارا در دنیا دارای پوشاک های مردانه ، زنانه و همچنین بچه گانه می باشند که به (Zara Kids) شناخته شده است. اکثر مشتریان زارا بین سن های 18 تا 35 سال قرار دارند. پس از طراحی یک محصول 10 تا 15 روز طول می کشد تا به تمامی فروشگاه ها در سراسر دنیا برسند. تمام لباس ها از طریق مرکز پخشی که در اسپانیا واقع است پردازش و توزیع می شوند. محصولات جدید بازرسی ، طبقه بندی، برچسب گذاری شده و در کامیون ها بارگیری قرار میگیرند. در اکثر موارد، لباس ظرف 48 ساعت تحویل داده می شود. زارا بیش از 450 میلیون پوشاک و جنس در سال تولید می کند.

زارا سیاست تبلیغاتی تقریبا صفری را دارد ، این شرکت ترجیح می دهد درصد از درآمد خودش را در باز کردن فروشگاه‌های جدید سرمایه‌گذاری کند. زارا در سال 1980 کارخانه خودش را در لاکرونیا (شهری که به دلیل صنعت نساجی‌اش معروف است) راه‌اندازی کرد و در سال 1990 به سیستم توزیعی که قبل تر توسط شرکت تویوتا موتور طراحی شده بود اجرا بکند که این سیستم به این شکل هستش که اجازه می دهد تمامی محصولات در تمام مراحل تولید، ساخت، تکمیل محصول و توزیع در فروشگاه های سراسر جهان در عرض چند روز اجرا بکند.

عوامل زیادی در موفقیت برند زارا نقش داشته است، یکی از نقاط قوت اصلی آن که نقش مهمی در تبدیل شدن آن به یک سازمان مد جهانی مانند امروز تبدیل شده است توانایی آن در اولویت قرار دادن مشتریان است. زارا نسبت به مشتریان خود وسواس دارد و آنها این سیاست را از همان ابتدای تاسیس برند زازا پیگیری می کردند. تمامی فروشگاه های زارا در ترکیه از این سیاست پیروی می کنند و همین موضوع خرید زارا از ترکیه یک انتخاب مقرون به صرفه و منطقی می باشد.

امروزه به سختی کشوری توسعه یافته پیدا می کنید که فروشگاه زارا در آن حضور فعالی نداشته باشد. زارا اکنون دارای 2264 فروشگاه است که در 96 کشور جهان واقع شده اند. جای تعجب نیست که زارا، که به عنوان یک فروشگاه کوچک در اسپانیا شروع به کار کرد، اکنون بزرگترین خرده فروش مد سریع در جهان شناخته بشود. تنوع بالای محصولات برای جنسیت های متفاوت ، کیفیت بسیار بالا ، قیمت مناسب و بروز ترین لباس های دنیا تولید و توزیع می شود. شما می توانید  از این برند معروف و شناخته شده از ترکیه خریداری بکنید و خرید زارا از ترکیه که توسط سایت متین ترک انجام می شود قطعا برای شما تجربه خوبی را رغم خواهد زد.

خرید زارا از ترکیه

ارسال زارا از ترکیه

خرید لباس زارا از ترکیه

خرید لباس زنانه زارا از ترکیه

خرید عطر زارا از ترکیه

خرید پوشاک زارا از ترکیه

خرید لباس مردانه زارا از ترکیه

خرید کافشن زارا از ترکیه

خرید پالتو زارا از ترکیه

خرید zara از ترکیه

خرید لباس zara از ترکیه

خرید لباس zara از ترکیه

خرید پوشاک zara از ترکیه

خرید لباس زنانه zara از ترکیه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی